عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 98
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1066
:: باردید دیروز : 117
:: بازدید هفته : 1243
:: بازدید ماه : 12422
:: بازدید سال : 41800
:: بازدید کلی : 41800

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری اوج
چهار شنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:10 | بازدید : 899 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


اگر سایت وردپرسی دارید و هنوز این افزونه‌ها را نصب نکردید، باید به شما بگوییم که سریع‌تر دست بجنبانید و با استفاده از این افزونه‌ها مدیریت سایت.

در شرایط غیر انتفاعی شما در راستای اهداف مختلف سی آر ام مثل کارایی عملیاتی یا افزایش رضایت مشتری کار میکنید. اندازه گیری میزان سود مشتری، مستلزم این است که سازمان بتواند درآمد و هزینه مشتریان در یک بخش یا سطح شخصی را دنبال کند.

امکان ارسال ایمیل و پیامک بصورت تکی و گروهی و نیز ثبت آن در پرونده مخاطبین فرض کنید مراحل مختلف فروش که در فرایند فروش تعریف شده به این ترتیب باشد.

هنگام درج یک تبلیغ در گوگل، شما قیمت مورد نظر خود برای هر کلیک را مشخص می‌کنید و متن خود را وارد می‌نمایید. سپس گوگل با توجه به قیمت و کیفیت تبلیغ شما مشخص می‌کند که اهمیّت آن چقدر است و در کجا نمایش داده خواهد شد.

ثبت تمامی مشتریان ( بالقوه و بالفعل ) منجر می شود هیچ مشتری فراموش نشود.

قابلیت اتصال نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری اوج (https://www.owj.io/) به نرم افزار های متنوع و تمام کسب و کارها برای بقا و گسترش کسب و کار خود تبلیغات می کنند، اما زمانی که شما بدانید هزینه تبلیغات خود را کجا صرف می کنید و کدام راه تبلیغاتی بهترین گزینه تبلیغات است علاوه بر مدیریت بهتر آن هزینه های خود را نیز کاهش می دهید.

توسط این گرازشات و آمارها می توانید استراتژی های آینده خود را بر اساس گزارشات و آمارهای دقیقی از رفتار مشتریان و نوع و نیاز مشتریان تان بنا نهید.

مثلا یک مشتری فقط بعد الظهرها پاسخگو است در بخش نظرات این مورد را ثبت میکنید یا نظایر این .
گزارش از اطلاعات مشتریان، نمایندگان و تامین کنندگان ارتباطات. گزارش صورت هزینه انجام شده در رابطه با یک مشتری(مشتری بالقوه) سوالی که هر کسب و کار موفقی باید از خودش بپرسد.




|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: